Enterprise 2.0 Conference 2011 – Day Three
High Performance Culture 2.0 (Amy Wilson, VP & Principal Analyst) How technology is changing to help business leaders get best work Amy has been focused on people technology for many years Her goal is...
Value co-creation putting people at the center
ENTERPRISE 2.0 / SOCIAL BUSINESS / SOCIAL CRM
23 Jun, 2011
High Performance Culture 2.0 (Amy Wilson, VP & Principal Analyst) How technology is changing to help business leaders get best work Amy has been focused on people technology for many years Her goal is...
22 Jun, 2011
Lee Bryant, Co-Founder and Director, Headshift How to use socially generated data to improve business performance? How do you map social activities to key business use cases? When we talk to customers they don’t...
21 Jun, 2011
John Hagel (The Power of Pull and Co-Chairman, Center for the Edge – Deloitte & Touche) Does social software really matter? Let’s use metrics that matter. Those varies depending on how you are sitting in...
20 Jun, 2011
Here you can find my notes from the first day if the Enterprise 2.0 conference. These notes are taken in real time while I’m listening to sessions so they won’t be perfect but hopefully...
5 Jun, 2011
Con il Social Business Forum 2011 alle porte, questo periodo dell’anno è sempre un pò un momento di riflessione tra vecchio e nuovo, tra il fare il punto su dove il mercato è arrivato...
22 May, 2011
Nella giornata di mercoledì avrò l’onore di partecipare ad una tavola rotonda con gli amministratori delegati di alcune delle più importanti aziende ed istituzioni operanti in Italia nell’area web / digitale tra cui Google,...
13 Apr, 2011
Che ormai si parli solamente di Social Business credo sia chiaro più a meno a tutti i lettori di questo blog. All’interno di The Social Enterprise piuttosto che nelle ricerche degli analisti, nei report...
6 Apr, 2011
Fare marketing di prodotti o servizi destinati ai consumatori e farlo per un pubblico business è molto differente. Per questo, succede sistematicamente che chi opera nel B2B si chieda quanto e come i social...
3 Apr, 2011
Ho scritto per la prima volta di Social CRM in tempi non sospetti più di un anno fa, continuando a parlarne nei mesi scorsi tramite altri 26 pezzi finalizzati ad inquadrare le implicazioni sui...
24 Mar, 2011
Una delle citazioni più divertenti di Clay Shirky è “Process is an embedded reaction to a prior stupidity” In altri termini, volendo un pò esagerare.. un processo altro non è che la codifica di una...
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